marți, 22 septembrie 2015

Pentru o vreme ca aceasta

Pe când mi-am verificat e-mailurile azi, am fost uimită să văd că Holley a scris un post similar la subiectul început de mine :) E foarte interesant, nu-i așa? Enjoy...


Pentru o vreme ca aceasta... 

Postat: 03 iunie 2011 09:42 PDT

Ești aici, acum, în acest moment, și niciodată nu vei fi în altă vreme.
Pentru o vreme ca aceasta... 
Schimbi scutece, legi șireturi ale viitorului, crești semințe de credință puternică. 
Pentru o vreme ca aceasta...
Lucri în acel birou, vorbești în acea întâlnire, faci ceea ce faci cu excelență.
Pentru o vreme ca aceasta...
Întinzi o mână de ajutor, îți iei timp ca să asculți, îi înviorezi ziua cuiva.
 
Pentru o vreme ca aceasta...
Ești acolo unde ești, faci ceea ce faci, și contează mai mult decât îți poți da seama.
Deci, ține-o tot așa prietenul meu/ prietena mea.
Chiar faci o diferență.
--Holley


Nu uitați este o traducere a postării mele din 2011 de pe Arise 'N Shine

0 comments:

Trimiteți un comentariu