luni, 7 septembrie 2015

Intr-o zi


One day - Matisyahu
 Într-o zi- Matisyahu (traducere)

Uneori stau întins
sub clar de lună
și Îi mulțumesc lui Dumnezeu că respir
după aceea mă rog
Nu mă lua în curând
Pentru că sunt aici pentru un motiv
uneori mă înec în lacrimile mele
dar niciodată n-am să las să mă doboare
Deci, atunci când negativitatea mă înconjoară
Știu că într-o zi totul se va schimba
pentru că
toată viața mea am așteptat
M-am rugat
pentru ca oamenii să spună
că nu mai vrem să luptăm
nu vor mai fi războaie
și copiii noștri se vor juca
într-o zi  x6

nu este vorba de
a câștiga sau a pierde
pentru că toți pierdem
atunci când ei se hrănesc cu suflete nevinovate
trotuare scăldate cu sânge
continuă să curgă, deși apele rămâne furioase
în acest labirint poți să te pierzi pe calea ta (pe calea ta)
te poate înnebuni, dar nu lăsa aceasta să te tulbure în nici un fel (în nici un fel)

uneori mă înec în lacrimile mele
dar niciodată n-am să las să mă doboare
Deci, atunci când negativitatea mă înconjoară
Știu că într-o zi totul se va schimba
pentru că
toată viața mea am așteptat
M-am rugat
pentru ca oamenii să spună
că nu mai vrem să luptăm
nu vor mai fi războaie
și copiii noștri se vor juca
într-o zi  x6

într-o zi toate acestea se vor schimba
tratează oamenii la fel
oprește violența
jos cu ura
într-o zi vom fi cu toții liberi
și vom fi mândri de a putea fi
sub același soare
cântând cântece de libertate ca
într-o zi x2

toată viața mea am așteptat
M-am rugat
pentru ca oamenii să spună
că nu mai vrem să luptăm
nu vor mai fi războaie
și copiii noștri se vor juca
într-o zi  x6
ooohhh!!!

Unele informații despre Matisyahu: el este un muzician americano-evreiesc hasidic de raggae. În cântecele sale, el îmbină teme tradițional evreiești cu melodii reggae, rock și hip hop. El a lansat trei albume în studio, precum și două albume live, două CD-uri și două DVD-uri remix oferind un concert live

Ce părere aveți despre această piesă?

0 comments:

Trimiteți un comentariu