vineri, 4 septembrie 2015

O dragoste neconditionata

 

Această piesă este una din piesele mele preferate, de când am auzit-o am continuat s-o cânt! Este într-adevăr un cântec care atinge inima cuiva. Îmi plac cuvintele, care sunt perfect alese și puse împreună în armonie. Persoana, care cântă această piesă frumoasă, cu vocea ei minunată, dă acestor cuvinte frumusețe și muzicalitate.
 Cuvintele care mi-au atins inima cel mai mult, au fost: 

Ai fost acolo când am avut cea mai mare nevoie
 Niciodată nu voi umbla singur 
Ai murit pe cruce și ai luat blestemul meu 
O DRAGOSTE atât de minunată încât nimeni n-o va putea cândva merita
 Mâinile tale pline de sânge au dovedit DRAGOSTEA Ta necondiționată 
Ești cea mai mare bucurie și comoară a mea pe pământ 
Fă viața mea o jertfă de miros plăcut, mă rog 
Ajută-mă Doamne să te slujesc cu adevărat în fiecare zi 
Prin lacrimi și prin bucurie Îți voi da toată lauda mea 
Ca toată lumea să cunoască DRAGOSTEA și HARUL Tău! 

Când cânt aceste cuvinte, simt parcă aș zbura... sau... parcă aș fi îndrăgostită, da, acestea au fost cuvintele pe care le căutam. Într-adevăr! E ca și când mi-aș deschide inima, spunându-i lui Isus cât de muuuult apreciez sacrificiul și DRAGOSTEA Lui pentru mine și cerându-I să mă ajute să-L slujesc cu adevărat în umblarea mea de zi cu zi. 
Ce părere ai despre piesă? Te rog să-mi spui... și te provoc să începi să o cânți ^_^

0 comments:

Trimiteți un comentariu