luni, 7 septembrie 2015

El imi este de-ajuns

E bine să crezi că nimic nu este prea mare pentru Dumnezeu, dar, de asemenea, să crezi, din toată inima, că nimic nu este prea mic pentru atenția lui nedivizată.

Eu voi fi Dumnezeul tău pe tot parcursul vietii tale... te-am făcut, și voi avea grijă de tine. Isaia 46: 4 (traducerea versiunii engleze NLT)

Gândiți-vă la harul lui Dumnezeu ca un hamac în curtea din spate, la sfârșitul zilei- gata să te învelească în pace și confort, liniștește-ți inima, și reînnoiește-ți gândirea în legătură cu îngrijirea si controlul complet a lui Dumnezeu asupra tot ceea ce are de-a face cu tine.

Harul Meu îți este de ajuns, fiindcă puterea Mea este făcută desăvârșită în slăbiciune. 2 Corinteni 12: 9 Fidela

-Bonnie Jensen

0 comments:

Trimiteți un comentariu