luni, 14 septembrie 2015

De ce ma aflu tot aici?

M-am gândit la motivul pentru care și cum Dumnezeu alege locurile în care oamenii să trăiască. Este foarte interesant să te gândești doar puțin la asta... Sau poate e interesant doar pentru mine, nu știu. Am auzit mulți care spuneau: "Vreau doar să plec din acest oraș, departe de acești oameni ... această țară. De îndată ce am terminat școala/ facultatea, am plecat de aici." Și credeți-mă, mulți dintre cei care au spus acest lucru, într-adevăr au plecat din oraș sau chiar din țară- prietenii mei apropiați, rudele mele, vecinii mei, etc. Când eram mai tânără și eu mă gândeam așa... trebuie să recunosc. Am crezut că viața nu poate merge mai departe în această țară, pentru că este foarte greu să îți faci o viață și oamenii sunt puțin ciudați (nu am putut găsi un cuvânt mai bun). Am avut multe șanse să părăsesc țara... cu bursă în Germania, să trăiesc într-o altă țară europeană, pentru că pot vorbi și înțelege câteva limbi, să încep o viață nouă în altă parte, etc. Părinții mei au avut chiar ocazia să se mute cu întreaga familie în altă țară. Deci, au fost multe ocazii... Vă întrebați de ce sunt încă aici? Mi-am pus aceeași întrebare... și cu timpul am realizat că, dacă toată lumea pleacă/ fuge cine va rămâne să schimbe această țară în ceva mai bun și cine va face diferența în România? Și în primul rând de ce m-a pus Dumnezeu aici, dacă El ar fi putut foarte ușor să mă pună într-o altă țară? Ce a ales El pentru viața mea aici?
Hm ...
Nu sunt aceste întrebări un pic greu de răspuns?

Sunt multe lucruri pe care le-am învățat despre aceste fapte... mă întorc cu postări suplimentare legate de aceasta... pentru că e ceva cu care ne confruntăm.

Aș fi foarte fericită să aud părerile voastre despre acest lucru... Este un subiect foarte sensibil ^ _ ~

0 comments:

Trimiteți un comentariu